Yemek Sipariş Siteleri - Online Satış Arttırma Stratejileri

Yemek Sipariş Siteleri - Online Satış Arttırma Stratejileri

Yemek Sipariş Siteleri

Yemek siparişi denilince akla ilk gelen online yemek sipariş siteleri.Bir çok işletmeci, yemek sipariş sitelerinin uyguladığı yüksek komisyon oranlarından şikayetçi.Bu yazımızda size en uygun online yemek siparis portali olan yemeksiparisi.com.tr'den bahsedeceğiz.

Restoran Satış Arttırma Teknikleri

Sosyal medyanın gücünü kullanarak online yemek satışlarınızı olumlu yönde etkileyebilirsiniz.Aşağıda sırasıyla neler yapmanız gerktiği özetle verilmiş,lütfen azimli bir şekilde bu çalışmaları gerçekleştirin.Sonuçlarını bir kaç ay içersinde alırsınız.

Yüksek Komisyon Oranından Nasıl Kurtulurum ?

Aylık Abonelik Tipi Üyelik:

Aylık abonelik paketi sayesinde,işletmenizi sisteme eklemeniz mümkün,fiyatlar için buraya tıklayınBu abonenelik şekli sayesinde sadece müşterilerinizden kapıda ödeme alırsınız,site üzerinden her hangi ödeme işlemi gerçekleşmez.

Komisyon Oranı Tipi Üyelik

yemeksiparisi.com.tr işletmeler özel düşük komisyon oranı sunuyor,işletmeler özel % 5 komisyon oranı ile yemeklerinizi online olarak satışa sunmak artık daha cazip.Site'de %5 komisyon haricinde,her hangi bir gizli ücret yoktur.Ödemeler site havuz hesabında birikir ve her çarşamba işletme hesabına aktarılır.

Online Yemek Satışımı Nasıl Arttırım

Öncelikle insanların neden sizi tercih edeceklerini bir düşünün? Piyasa'da onlarca lahmacun satan işletme varken,müşteriler neden sizi seçmeli ? Online satışlarınızı arttırmak için işletmenize özel kampanyalar oluşturmalısınız,bu alanda en etkili yöntem izlediğiniz fiyat politikası olacaktır ve bunun yanında menünüzün zenginliği de olmazsa olmazlardan dır.

Farklı Yemek Sitelerinde İşletmemi Nasıl Bulacaklar

Dünya'da binlerce yemek sipariş sitesi mevcut,bazıları oldukça popüler bazıları ise bu yolda yavaş yavaş ilerlemekte,düşük komisyonlu sitelerle çalışırken,müşterilerinize siparişlerin bu siteler üzerinden verilmesini önerin.Bu siteler sizin katkınız olmadan belirli bir konuma gelmeleri oldukça güçtür.Kullanıcıların ve site sahiplerinin bu alanda birbirlerini desteklemesi oldukça etkili dir.

Online Yemek Satışı İçin En Etkili Satış Stratejileri

1. Sosyal Medya

Sosyal medya her geçen gün gücüne güç katıyor.Böyle bir platformu sizin yararınıza çevirmek yapacağınız ilk adım olmalı.Facebook ile nasıl pazarlamam yapılacağını öğrenin  - Mağazanız için çekici bir Facebook sayfası oluşturun.

2.Web Site Kurun

Eğer işletmenizin hala bir web sitesi mevcut değilsez,daha çok geç kalmadan sitenizi kurun.Bu konuda bizden uygun fiyata hizmet almak isterseniz,bizimle iletişime geçin: Tel:  0850 305 13 90

3. YouTube'da meşgul olun:

Video'larınızla satış yapmaya başlayın, hangi video yazılımı ile harkulade yemek videoları oluşturabilirim,bunları araştırın şayet bu konuda pek bilginiz yoksa,video ekibimizle iletişime geçin,biz sizin için yemek videolarınızı hazırlayalım.İletişim için Tel:  0850 305 13 90

4. Twitter Spark konuşmaları:

Twitter için yeni iseniz o zaman bu bölüm sizin için. Hesabınızı kurun ve potansiyel takipçiler ve müşterilerle meşgul olun.Her gün yeni paylaşımlar yapın

5. Pinterest ile ilham kaynağı:

Pinterest trafik için büyük bir kaynak olabilir. Bu bölümde sitenizde bir 'pin It' düğmesini tıklayarak nasıl paylaşımlar yapıldığını öğrenin 

6. Instagram üzerinde çalışın:

Instagram online mağazacılık için hızla yayılıyor,kendinize binlerce takipci oluşturabilir her gün yeni resimler paylaşabilirsiniz

9. Google Benim İşletmem:

Google benim işletmemi kullanarak işletmenizi google üzerine ekleyin.Google size posta ile bir onay kodu yollayacak,bu kodu panelinize ekletin ve işletmenizi yayınlayın.

10. Yahoo! Bing Network:

Yahoo üzerinde ücretli arama reklamlarını kullanmayı öğrenin! Bing Network mağazanız için trafik alın. 

11. Arama motoru optimizasyonu

(SEO) genellikle Internet pazarlama alanında kullanılan ingilizce bir kelime, anlamı: arama motoru optimizasyonu. İşletme web sayfanız için seo araylarınızı yapın, ardından google'da nasıl üst sıralara çıktığınızı göreceksiniz.

12. Web analizinden bilgi edinin:

Google Analytics (kısaca), müşterilerinizin sitenizde ne yaptığını görün, ziyareyçiler siteniz de ne kadar kalımış

13. Mobil Cihazlar için erişilebilir olun:

Web sitesitenizin mobil uyumlu olduğundan emin olun.

 

 

 


Devam